C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 31 januari 2011

{ Vardagsrummets nya kläder }

Vårt vardagsrum är under förvandling. Ny matta med rand kommer snart hem, den går i färgerna dov mullvad, natur... Stora svarta skåpet från House Doctor kommer i början på våren hopas jag och så blir det en liknande fåtölj som den ovan. Soffbordet från IKEA får vara kvar, i vitt, men är bra sugen på det svarta stora runda, även det från House Doctor. Älskar soffan på bilden. Men vi har svårt att byta ut vår jättestora vita mjuka goa soffa... Men kanske till kontoret. Japp inte bara vardagsrummet ska få "nya kläder". Kontoret är under förvandling. Kanske ska komma ihåg att ta före o efterbilder! Förebilder på vardagsrummet kan ni se här. Och köket, ja det är på G, tar lite tid, men det sker en förvandling där med.
Förebilder kommer snart :)
Hoppas ni har en lika solig dag som jag!
Kram / Lina

Inga kommentarer: