C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 4 januari 2011

{ Vår-trender att prova redan nu }

Hos Country Living tipsar man redan nu om vårens trender att inreda lantligt! Fast vi inreder väl redan lantligt va? :-)
Underbar inspiration iallfall tycker jag. Jag längtar nog redan till äppelträdens småknoppar och värmande solstårlar... Även om jag tycker det är otrorligt vackert i januari med alla snö och is.
I förrgår firade vi lilla söta A´s 6-årsdag. Tråkigt nog var hon jättesjuk med feber så inget kalas än. Förutom tårta och alla paket av mamma o pappa o lillebror då :-)
Favoriten blev absolut en kamera! Hon har så länge tänkt på en rosa Samsung-kamera att vi köpte en. Och nu fotas hejvilt varje dag till batterierna nästan ryker. :-)

Ha en underbar vinterdag alla!
Kram / Lina
Alla bilder lånade av CountryLiving










1 kommentar:

Hanna sa...

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!