C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 7 januari 2011

{ Ut med det gamla, in med det nya! }


Pergo Living

Nu har vi rivit i vårt kök ett par dagar. Golvet är snart lagt, och det blir Pergos kritvita och svarta laminatplattor. De är 40x40 och passar perfekt för vårt kök :-)
Luckorna är valda och det fick bli Ikeas Ädel i off-white. Nu ska vi välja induktionshäll, ugn och bänkskiva.
Bilderna är hittade o sparade i min inspirationsmapp, tyvärr minns jag inte exakt var.
Önskar er en härlig helg!!

Kram / Lina



2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Oj vilket snyggt kök det var på första bilden. Jag gilade verkligen det vita och tuffa rutiga golvet.
Hur gick det med tapet? Hittade du den rutiga? Själv har jag missat färgaffären varje dag:-)
Undra om det har med ledigheten att göra?

Kram
Linda

reub-envision sa...

:D