C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 20 januari 2011

{ Torsdags-inspiration helt enkelt }

Jaha så var det torsdag igen. Formexmässan har börjat och jag ska hinna dit idag eller imorgon är det tänkt och möte alla glada och roliga leverantörer. Ska bli jätteroligt som vanligt.
Gå på lite föreläsnignar och se på alla fina idéer som Young Designers har.
Lite inspiration nedan....

Cool dörrmatta från Dixie

Älskar grafiska tryck och det här gillar jag. Tavlan ihop med tapeten, hyllan och mattan. Från Dixie.
Nice!

Superfina ! Re-design av gamla koppar. Inspiration från Country Living


Önskar er alla en skön dag, helt enkelt!

Kram / Lina

Inga kommentarer: