C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 24 januari 2011

{ Stövlar till våren }



På väg in till butiken! Vackra vaser i keramik från LOBdesign.

Nu är mässan över för denna gång, och jag är såååå trött! Men vilken inspiration vi fått. Ojoj, nu väntar vi ivrigt på alla godbitar... som vi inte avslöjar riktigt ännu...

Just det, vet ni vad som hände igår? En trevlig tjej hörde av sig med en beställning och det visade sig att hon flyttat in det i det vackra huset längre bort i vårt område, som jag visat er tidigare när det var till salu!

Gissa vem som ska få kika in? Jajjemen, jag!
Tack snälla du Amanda som handlar av C´est la vie.
Det ska bli superroligt att få se ert underbara hus!

Nu är butiken uppdaterad med nya bilder från leverantörer och slutsålda varor på rean borttagna. Oj vilket jobb. Men tack alla ni fina som handlar från C´est la vie.
Massor av nyheter på väg in... Längtar!

Ha en toppenmåndag kära ni.


Kram / Lina

Tillägg 26 januari: Nu finns stövlarna i lager! Ihop med Earth keramikfat och skål även de från LOB design.

2 kommentarer:

Classic Style sa...

hej Lina...guuuuud va länge sen jag va in och hälsade på dig..hua skäms..jag har blogg pausat..men kööör nu igen..för det e så kull..hoppas allt e bra och din sida är mucho elegant :))/Marie

Classic Style sa...

tack för titten..då ska jag hålla utkik framöver på dn webb butik..kkade in där..mkt fin måm ja säga..snygg layout :))..kram