C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 10 januari 2011

{ Julsmörgås }

Har lovat lilla söta A att visa hennes egenhändigt gjorda macka från julaftons morgon.
Recept: En vetekaka med smör, skinka, leverpastej, krossade pepparkakor med ischoklad och skumtomtar på toppen. Jo ja tackar ja! Mums.... Ser ni att hon till och med käkade lite av den innan hon tog kortet? ;-)
I helgen ska fixas kalas för lilla söta A som fyller 6 år allaredan!

Ha en härlig ny vintervecka,
Kram / Lina


2 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Kan man få plats med allt man gillar på en smörgås så är det toppen;) Gratulerar till lilla A i förskott! Hoppas att allt är väl med er!

Kram Mimmi

catarinah sa...

Gu så gott!!!Var och en liten detalj för sej kanske....Fick Joey i Friends i åtanke när jag såg mackan. Minns du Rachels försök i köket? Det blev en salig blandning av mat och efterrätt på samma tallrik.
Hur blir tårtan då? Prickig korv, choklad och banan?:)
Kram
Catarina