C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 14 januari 2011

{ GreenGates vårkollektion på väg in i lager! }


Snabbaste vårleveransen kommer från GrenGate!
Vi har valt ut några godbitar vi själva gillar, och de är redan på väg hit.
Håll utkik i nästa vecka då vi hoppas hinna packa upp allt nytt o fint från dem.


Önskar er alla en skön helg!


Kram / Lina

3 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Mmmm..blått är flott:)
Så söta burkar. Gillar den i mitten mest!

Susanne

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Skoj! Du har säkert massa tips om Fort Lauderdale i så fall:) Var bör vi bo? Var bör vi äta? Vad får vi inte missa?
Lika Miami..Om vi har en dag..vad ska vi göra för att få ut det mesta av dagen?

Maila gärna:
gustavsson_susanne@hotmail.com

Kram Susanne

Längtans Hem sa...

Åååååå, smått panik!! Vilka snygga burkar! Skulle ju så passa hemma hos mig!! Och jag som fått köpstopp nu... Av mig själv, men ändå! Ska ändå kolla in favoriterna så jag vet när köpstoppet lyfts - då gör jag en beställning blixtsnabbt!

Tack, min sötaste vän för paketet som kom idag!! :) Bilder kommer snart även om lillkanin är till vårt gudbarn Liv som döps nästa helg! Jag ska faktiskt spara skötbordet tills hon blir lite större och den rosa bollen är med till henne!

Ha en underbar helg och stor kram!