C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 3 januari 2011

{ God Fortsättning på 2011! }



Vårinspiration från HM Home

Hej 2011!
God fortsättning på er alla där ute!
Här har vi påbörjat köksrenovering, eller snarare rivning :)
under den långa ledigheten vi tagit oss, äntligen. Nu är en vecka kvar hemma med familjen och massor ska fixas, men oj så kul!
Och i denna vecka ska det även packas varor som åker iväg på fredag till alla er som handlat på vår julrea. I nästa vecka kommer förhoppningsvis alla order hinna ut, men vi har sålt långt över förväntan så det är myyycket jobb vi har framför oss i butiken att packa. Superkul!!
Tack alla ni för 2010 och välkomna till både blogg o butik under 2011!
Underbara bilder från HM Home.
Kram / Lina




2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

God fortsättning till dig med.

Vad spännande med köksprojektet. Det ser jag fram emot att höra mer om.

/Linda

catarinah sa...

Kul att riva kök, det gjorde vi för två år sen och åt hämtmat, souvlaki, i en månad........För att fira årsjubileumet av det så rev vi badrummet i fjol. Undrar vad vi ska riva i år...näe, det blir nog bara lite nytt hos de stora killarna. Spännande att se, du får lägga ut foton sen! Kram och God fortsättning!!!