C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 26 januari 2011

{ Firad }

Världens finaste vas, och godaste choklad i strut fick jag igår av bästa väninnan. Tulpanerna hörde ju till med förstås :)
Ja och så uppepå det en supergod middag. Ikväll kommer kära maken hem från Frankfurt, så då blir det mer fira.

Idag strålar solen och kylan biter i kinderna igen. Härligt!!
Kram / Lina

1 kommentar:

Längtans Hem sa...

Har du fyllt år, vännen?? Grattis i då fall!!
Du ska veta att den underbara lillkanin från Maileg och den rosa Sebra-bollen blev sååå uppskattat som doppresent till vår guddotter, Liv! Lillkanin passade perfekt i hennes lilla hand! :)

Massor med kramar och ta hand om er!