C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 17 december 2010

{ Vårt hus i reportage i DN - Ett sekelskifteshus redo för julfest }

Vår entré, då för två år sedan utan snö, men isigt kallt var det iallafall :)

Vardagsrummet piffat av Charlotte. Idag har vi en gammal dubbeldörr i glas längst bort istället för fönstret, med utgång till trädgården och vår gamla bod.
Tidigt imorse fick jag ett meddelande utav en vän på Facebook...
Han berättade att vi var med i Dagens Nyheters Bostadsbilaga. Oj vad spännande!
Och konstigt kändes det också.
För 2 år sedan var härliga Anna och Charlotte här
och fotograferade lite för ett reportage de ville skriva.
Och NU äntligen dyker det upp i en stor dagstidning. Oj vad kul!
Tack snälla ni för att ni kom hit.

Vill ni ser fler bilder så finns de i DN (papperstidningen) idag, Bostadsdelen.
Lite andra bilder finns nedan,
Här kan ni se mer på DNs hemsida och
här på Charlottes blogg Hemmariket.

Alla foton i reportaget är tagna av Anna Evenius, text Charlotte Bladh (Hemmariket).

Tillägg måndag 20/12
Tack rara ni som mailat och smsat om reportaget. God Jul till er! :)

5 kommentarer:

Hemmarikets Charlotte sa...

Tack snälla för att vi fick komma! Kram och lycka till med allt!

emilias gömmor... sa...

Så kul Lina!

Kram Mimmi

Längtans Hem sa...

Ååå, så snyggt! Vill se mer!! ;)
Hoppas allt är bra med er och att det är lagom mycket att göra nu innan jul :) Jonton har snart "jullov" från förskolan så nästa vecka ska vi göra en massa julgodis och baka inför julafton. Han fick sin gran idag, vi hittade en lagom stor Kungsgran som nu står och lyser så fint i hans rum. Riktigt juligt!

Ta hand om er och stor kram!

Nanna sa...

Vad kul att få sitt hem uppmärksammat! Alltid roligt att få vred för det man gör :)
Hoppas att jag också kan få mitt hem synligt en vacker dag :)

fialka012 sa...

velmi krásné...