C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 7 december 2010

{ Uppdrag - fotografera personal }




Idag ska jag göra ett litet mini-fotojobb
åt min förra chef. Här är några gamla bilder som jag tog i all hast i höstas.
Det översta är väl svårt att ta miste på... det är ju underbara supertrevliga Kjell Bergqvist! En av företagets nöjda kunder. Den undre bilden är Martina Rydell, VD.
Innan nån säger nåt, jag är INTE en professionell fotograf ;-) endast lite hobby, okej?
Men det ska bli kul idag. Har fått låna coola stora firmabilen också så jag kan ta mig dit.

Kram på er!
Lina

Bilderna får inte användas utan C´est la vies medgivande.

Inga kommentarer: