C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 27 december 2010

{ Tusen tack alla ni goingar }

Älskad keramik från Mia Blanche i butiken C´est la vie

Vill bara kika in och tacka alla er som redan handlat på rean i nätbutiken! Nuuu har jag att stå i kan jag säga. Blir att packa varor för fulla muggar fast jag tänkt ha lite ledigt, haha. Tack alla!! Hoppas ni fortsätter kika in gång på gång hos mig.

Och kika gärna in hos Jes vita villa, en av mina favvo-bloggare! Här...

PS. Hoppas er jul varit lika härligt fridfull och gnistrande vit som vår! Vi har tagit långledigt och är hemma hela familjen ända till den 10 januari... Nu snart är det nyårsafton!! Mysigt.... :-)



1 kommentar:

Längtans Hem sa...

Hej vännen!
God fortsättning till er!
Vi hade en sibiriskt kall vinter här nere i Skåneland! Vacker men jisses vad kallt det blåste!

Ha en härlig mellandags-tid och ett sprakande nyår!
Stooor kram!