C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 15 december 2010

{ Plåtboxar på ingång i butik }


Alla ni som väntat på att vi ska få in plåtboxarna Colour/White igen från House Doctor ... nu kommer de in i slutet av vecka 51. Förboka gärna!
Till butiken...
Tips! Den som har vägarna till Stockholm i jul får inte missa att gå in på PUB och besöka både R.O.O.M. och House Doctors butik!

Fast beställ gärna på C´est la vie sen! ;-)
Kram / Lina

1 kommentar:

Nanna sa...

Åh så längesedan jag var inne på din blogg senast! Å så mycket fiiiiint som har hänt här sedan sist på alla dina inlägg. Jag får sluta göra bloggpauser :)Ska kika in o se om jag hittar något i din butik på rean :)