C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 25 november 2010

{ Photo Love - Canon 7D }

Vill du se filmen större så klicka på kanten på fyrkanten med pilar :) Esc-tangenten tar dig därifrån när du fått nog...

Min vän Martin Botvidsson
som är en fantastisk fotograf tipsade om detta klipp... Helt filmad med en Canon 7D-kamera. Jäkligt läckert, och vad snygg Helena är! Älskar du foto så se filmen. Vad står på min önskelista nu tror ni? En Canon 7D?

haha

Måste bara få fatt i 13 000 kr, den finns på Fridhemsplan hörde jag. Så nära och ändå så... so far away...

Nyfiken på Martin? Fotografier av honom ser ni här.

Önskar er alla finingar en skön vinterdag!

1 kommentar:

Längtans Hem sa...

Hej vännen!
Kan hälsa från min sambo att det är en myyyyyyyycket bra kamera! Han har haft sin i snart 6 månader och är supernöjd!

Hoppas ni har det bra och mycket att göra i butiken!
Ha en härlig torsdag!
Kram ia