C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 5 november 2010

{ Ljuva bad... }

Foto från CountryLiving

Idag har jag jobbat hemma för vår lille prins har feber och ont i halsen.

Förutom att drömma varje dag om nytt kök så vill vi även göra om det lilla badrummet i vårt hus. Det här vore inte dumt att imitera... Ett sånt skåp vill jag ha. Nu. Snälla. Nån?


Önskar er en skön helg och hoppas på sol!

Kram / Lina

2 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Underbar bild!

Ha en trevlig helg!/Kram Mimmi

Mia sa...

Så fint så, vem vill inte ha det!? :)

Tack snälla för hälsningen. Så, när ses vi nästa gång då så du får träffa honom? Är ni fortfarande i stallet på söndagar, så kan jag ju brumma förbi? :P

Kram kram