C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 15 oktober 2010

{ Lys upp }

Den här coola lampan har jag köpt till mig själv för en tid sedan.
Fotot har söta Johanna med bloggen Vintage tagit hos sig. Vad kul att se den i ett sammanhang.
Min lampa får jag vänta lite på,
och vill du med ha en så hojta till,
ett fåtal kommer in till butiken i vinter.

Önskar er en fin helg, alla goingar.
Kram / Lina

4 kommentarer:

ias corner sa...

Hej vännen!
Suuuuupersnygg!! Jag skulle klart vilja ha iaf en till lilla arbetshörnan (tror jag måste göra om den nämligen och då skulle det varit bra med en sådan lampa.) Vad kommer de kosta och när kommer de, vet du det redan nu??

Ha en superduperhärlig helg!
Stooor kram ia

minsvägerskaochjag sa...

Vilken snygg lampa. Den skulle absolut passa hos mig.

Kram
linda

Nanna sa...

Så snygg!!! Tänk om man hade kunnat ha en sådan hemma!
Hoppas att du har haft en alldeles underbar helg!

Randi sa...

Vilken underbar lampa - den skulle jag vilja ha förstås!!!