C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 14 oktober 2010

{ Barasådär... }


Idag känner jag mig laddad!
Energin är på topp. Kanske är det det stormiga
men soliga kalla vädret över huvudstaden som spelar in?
Känner mig lycklig, barasådär.
Märkligt. Jag var inte beredd på det.
Barasådär.
Snö i norr... sa de på nyheterna.
Ja tänk. Redan tänker jag, som bor så långt söder ut.
Jag är laddad, sugen på karriär, nyfiken på det nya.
Fotografi, design, grafik... vill lära mer. Vill lära nytt.
Karriär? Har aldrig tänkt på det förut.

Vad är nu detta. Barasådär.
Så himla snyggt är det iallafall i minikontoret på fotot tycker jag. Bilden är från House & Home.
Friskt och fräscht och man blir så glad av sakerna samlade på det lilla bordet....

Och jag höll på att glömma.
Tack söta Camilla (och Victoria)
Zetas för den glada inbjudan.
Ni är ju bäst! Vi kommer så himla gärna!!

Kram till er söta vänner!


//En ganska så helt vanlig,
Lina

PS. Imorrn ska ni få se vilken fin lampa jag köpt. Såg att fina Johanna har den på bild. Ska spara den här som en bild i min samling av foton jag måste spara. När jag startade bloggen tänkte jag att jag skulle samla inspiration här som jag bara inte kan vara utan. Som jag sen kan söka mig fram till igen o igen när jag vill ha idéer. Men ibland glömmer man bort. Det. ;-)


Inga kommentarer: