C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 25 september 2010

{ Ryttar-VM invigs idag i USA }



Idag invigs
FEI World Equestrian Games i Kentucky!

Sverige representerar alla grenarna!
Fälttävlan (Linda Algotsson och 5 svenskar till), Reining (Isabella Silverstolpe, Fredrik Thomson m fl) , Distansritt (Tuffa Cecilia Stråhle Engquist som jag lärt känna igenom Shortcuts klubb Hästar en gång i tiden, och världsrankade Maria Hagman.Eriksson) , Banhoppning (Malin Baryard, R-G Bengtsson, Helena Lundbäck m fl), Dressyr ( Tinne Wilhelmsson m fl), Voltige (helt lag med tuffa tjejer) och Fyrspann (Thomas Eriksson och Fredrik Persson).

Fälttävlan Heidi W

Svenska bästaste Jan Brink , dressyr

Voltige


Sveriges Thomas Eriksson!


Reining

Bilder lånade från FEI
TV sänder bl a på Eurosport och SVT.

Idag startar Reining svensk tid kl 15-17 och 20-22.30, om det är på TV vet jag dock inte. Imorrn är det Distansritt kl 13. På måndag startar dressyrn på eftermniddagen!

Ha en fin helg alla!
Kram / Lina

Inga kommentarer: