C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 27 september 2010

{ Hurra hurra hurra hurra...}

Men näe, det är inte min födelsedag.
Inte min namnsdag. Inte vår bröllopsdag...
Men jag har lätt-som-en-plätt tappat 6,5 kg
på mindre än 2 månader!

Tack vare Ulrika Davidssons och Ola Lauritzsons
rent ut sagt SKITgoda receptböcker.

Mitt första delmål är nu avklarat och det
utan att jag saknat någonting i mat- och snacksväg!
Nu är jag på 75,5 kg och snart snart
ska jag nå mitt mål , gå ner till 70 kg, utan att behöva göra
avkall på sådant som jag gillar. Jag är 175 cm lång och mitt BMI var alldeles för högt när jag bestämde mig för att jag ska banne mig komma i de där fina klänningarna jag sett i favoritbutiken.
När jag fått sug efter en kanelbulle (Hmm på stallet, i den nya fina cafeterian på Ågesta i söndags.. Lena... haha)
eller solen skinit från klar himmel och vänner
tog en öl eller två...
så gjorde jag det med!
Och ändå har jag klarat nå mitt mål på
den tid jag hade satt upp.
Jag är såååå glad!
Tack alla söta vänner som stöttat mig i detta och uppmuntrat mig på vägen med snälla kommentarer. Ni får mig att klara det här!
Tack supergoingar/kollegorna på Hemmiljö....
och inte minst mina fina små barn och käraste M.
Kram till er alla,
Lina

PS. Sista dagarna med 25 kr i frakt och JÄTTEREA i butiken!
Välkommen in!
(bild lånad av Diet Shop på Sibyllegatan)

2 kommentarer:

Joyforhome sa...

åhh grattis :)

ias corner sa...

Men duktiga du!! Nu blev jag verkligen avis!!
Vem, vad, hur?? Jag saknar mina favoritjeans!!

Hoppas allt är bra med er! Jag håller på att bli galen här på alla papper, beställningar hit och dit och budgetar som ska skickas överallt för att få starta mitt lilla företag... Men nu har jag tagit ett par dagars paus och satte igång och bakade en massa bröd varje dag och det är en skön avkoppling OCH en god en med!!

Stooora kramar och jag har inte glömt att lägga in en bild på hallen där ditt fina hjärta hänger, vill bara att mannen spacklar igen hålen som blev efter att jag gjorde om där, tog ner hatthyllan och herregud vad väggen ser ut nu........!!!
Men det kommer! :)

Stora varma kramar!!