C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 8 september 2010

{ Ett boktips! }

En så himla bra bok! Läs mer här...
Det är så mysigt. En mörk kväll i början på sköna hösten. En tyst kväll när barnen somnat, tänder lite värmeljus och en brasa i kakelugnen och kryper upp i min stora soffa och läser en god bok... Jag kan inte släppa nya boken av Karin Alvtegen. Har inte läst nån endaste av hennes andra böcker som alla andra verkar ha gjort. Jag är inte så mycket för den typen av böcker hon skriver. Men så gör hon den här! Den är bara så bra!

Tack Karin Alvtegen för att du skriver så bra.

Jag säger bara- läs den,

Kram / Lina

2 kommentarer:

Moster Tettes sa...

Hej....DET var ju roligt en ny bok av Karin Alvtegen som jag inte sett eller hört nåt om! Har precis i sommar läst de andra hon skrivit. De passade mig bra, lite lagom enkla och lättlästa med lite oväntade slut. Ska försöka få tag i den nu, det är bra skönt att ha en bok att längta till istället för att hamna framför ...datorn....(som är kul...ju) eller TVn som man faktiskt kan klara sig utan (oftast). Ha en skön vecka! Kram Carina

Catarina sa...

Jaaa, DEN vill jag läsa, alla hennes är bra. Hon skriver inte så ofta som de andra i gänget nya, (nåja), duktiga, svenska kvinnliga författare. Tur man kan beställa böcker på nätet, annars hade det INTE varit kul!!! Kram / Catarina