C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 4 september 2010

{ C´est la vie i media snart igen }

Oj!

Så har en hel vecka till gått och jag har inte hunnit blogga. Men idag måste jag få tipsa om att höstens GreenGate är här och håller på att läggas ut i butiken här!
Och så får ni hålla utkik i Aftonbladets bilaga Härligt Hemma nästa helg eller lite längre fram , är inte säker på datum, för då kommer dessa finingar med.

De finns att köpa här.



Hoppas ni med har en fin helg,

Kram / Lina

1 kommentar:

ias corner sa...

Hej söta lilla Lina!!
Så lycklig jag blev när mitt paket kom, min älskade och efterlängtade timer!!! *Yeay!!* Men hjärtat hade jag inte beställt? Vad ska jag betala för det, för det var så gulligt att det nu pryder vår hall :) Bara ge mig priset så lägger jag till det på fakturan!

Ta hand om dig och stor kram!
Ps. S och N bokstäverna ska sättas upp i sovrummet som jag precis stylade hemma hos våra vänner, syd och nord måste man ju vet om man nu har koordinaterna för sitt sovrum :) Tänkte det kunde vara kul att veta :)