C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 23 augusti 2010

{ Höstoväder på väg in över stan }


New Dawn

Idag hade vi riktig sommarvärme igen. En skön promenad längst kajen och marinan i Hammarby Sjöstad och lunch med massa hippa folk...

Ikväll planterade jag lite nya lavendel bland annat i en av rabatterna som behöver fyllas ut. Nu får man passa på att njuta av de vackra rosorna i trädgården. Undrar om de ska klara regnet och ovädret som ska komma. Borde kanske klippt av dem o tagit in i en vas...


Kram / Lina

2 kommentarer:

Catarinah sa...

Det är något med din blogg som får mej att bli så glad!!! Ha en fin dag, hösten kan bli underbar!

Två systrar sa...

Visst är det härligt med lavendel, de milda färgerna och doften samt att de lockar till sig fjärilar och bin :-) ha det så gott! Kram C&M