C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 18 augusti 2010

{ GreenGate på väg in! }


Ni är många som frågat NÄR kommer höstkollektionen. Ja, vi la vår beställning långt innan mässan och vi var lovade i början på förra veckan men ännu har inget kommit. Vi har ringt ner och de ska återkomma. Så håll ut! Det kommer två stora pallar snart! :)
Aldrig förr har de haft så fina saker som nu. Plädar, porslin mm mm kommer in!

Vilken dag som helst ska ni kunna förboka, maila gärna vid frågor.
Klicka på bilden för att komma till deras katalog för hösten vintern 2010!

Välkommen in i butiken!


Kram / Lina o Co

3 kommentarer:

ias corner sa...

Åååå, det är så snyggt!! Älskar Green Gate, men får inte medhåll från mannen... Illa!!

Hoppas ni hade det jätteroligt på mässan, hoppas att jag kanske kan åka nästa år :) Känns som halva min bekantskapskrets har varit på Formex :)

Stora kramar och ta hand om er, söta vännen!
Kram ia

Pünktchen sa...

Oh, I`m in love with Greengate and I`m in love with your blog now! :)

Beautiful pictures! Greetings from Austria!

Nora

Luna D Sign sa...

Greengate har såååå fina saker! Tänkte passa på att meddela att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin