C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 16 augusti 2010

{ God maaaaat }


En härlig skaldjurs-cocktail med räkor och hummer...
Och ett glas vatten! Japp. Inget pärlande vin till här inte.
Här körs det med GI sen några dagar.
Har förvånande nog tappat hela 3,5 kg på 5 dagar.
Nu ska jag bli piggare och gladare och orka både springa, rida och leka. Så det så ;-)
Lasagne med zucchini och mozzarella till lunch, härliga skaldjur och avokado till middag. Igår var det grillad fläskfilé med stekta kantareller och massa grillade grönsaker, och till lunchen broccolisoppa med ostcreme.

Få se nu... Till imorrn blir det räkfrossa och hemgjord aioli, låter finfint.
Det här ska nog gå vägen - om jag får äta sånt här gott varje dag!
Kvällens förrätt/recept finner du här.
Sköt om er! :-)

Foto Fredrik Sandin Carlsson/recept.nu

1 kommentar:

minsvägerskaochjag sa...

Vad gott det låter! Med den maten kan även jag tänka mig GI.
Lycka till,
Mvh Linda