C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 9 juli 2010

{ Zetas trädgårdar }


Nu duggar inte inläggen tätt må jag säga. Har fullt upp med butiken innan sommarsemestrar och så vill man ju njuta av trädgården på kvällarna. Åh så många projekt jag har i huvudet nu, men gissa rjag inte är ensam om det haha?

Tack alla ni goa som handlat så mycket fint den här veckan och tack för alla gulliga kommentarer och email i samband med beställningar ni gör. De värmer!

Idag har jag hunnit med att handla lite nya växter på Zetas.
Ska fota och berätta sen hur det ska bli. Ska göra om i en mängd rabatter och det kommer bli så fint när det växer till sig :)



Fick ett så fint mail idag från en ny kund. Hon skrev såhär om våra kryddor:
Hej i sommarvärmen! Sitter nu och äter jordgubbar med kardemumma (som jag köpt från er)och lime. Himmelskt gott! Kardemumman doftade helt underbart när jag öppnade förpackningen och smaken sen. Den sklijer sig markant från "vanlig" kardemumma. Mycket mjukare och rundare. Den ska jag helt klart köpa fler gånger och de andra kryddorna med.
/Jeanette

Tack kära du för din respons.

Vad kul, nu måste jag ju själv prova den på jordgubbar! :)

Kram på er i hetta o sommarsol!
bild lånad från zetas.se

4 kommentarer:

Mia sa...

Åhh, Zetas... jag har inte varit där en enda gång i år. Undra just vilka rabatter hon ska göra om denna gång...

Du glömmer väl inte att höra av dig när du ska gräva ur och "kasta" nåt va!?

Trevlig helg vännen!
Kram kram

C. Tvillingmamma sa...

Tänk va underbart att få postiv respons,oftast hör "folk" bara av sig när dom har nåt att klaga på,bättre än så kan man inte få de! Grattis! :)

Grön Iris sa...

Kikar in för ett litet hej,
och så kul med mailet du fick!

Må så gott i rabatterna!

Kram Linda

Femtio vita kvadrat... sa...

Nä nog inte ensam i värmen med bloggtorka... men vad gör väl det när det är så fantastiskt härligt att leva och njuta lite...

Härligt är folk hör av sig om positiva saker, annars brukar det ju tyvärr ofta vara tvärtom...

Hälsning från Patricia