C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 3 juli 2010

{ Sommar sommar sommar! }


Lilla söta A har plockat en bukett till sin midsommarkrans.

Tillbaks från en underbar vecka på landet med familjen och bästa väninnan. Det har varit soligt och hett och härliga dagar med ridläger och bad för hela slanten. Har hunnit grilla och äta så himla gott att jag nog gått upp ett par kilo, hihi. Men jag har börjat träna! Och naturligtvis blir jag då förkyld på direkten. Slår aldrig fel. Så fort jag börjar styrketräna och springa så - PANG - Lina får feber och förkylning. Ååååhhh.
Och i sjön vid stugan var det härligt ljummet vatten - vet inte exakta grader men det var inte kallt. Så ljuvligt att vara på vår lilla strand med barnen. Stranden där vi gifte oss för lite mer än 3 år sen i största hemlighet....

Tack alla ni rara som handlat på REAn i veckan i nätbutiken när vi haft stängt o lite ledigt. Det blir till att kämpa lite nu i veckan med att hinna få ut alla paketen, men vad roligt det ska bli. Ni har valt så fina varor och både jag o Karin som hjälper mig i sommar tycker det känns som julafton när vi tar fram allt fint o packar.


Ha nu en fin helg alla ni söta vänner, hoppas solen lyser på er... och vet ni vad... här laddas redan för hösten! I veckan som kommer ska vi träffa både Ludvig & Co och Ib Laursen, å några till och "göra" höstens och vinterns kollektioner. Spännande!


REAn pågår hela juli - välkommen in! Till butiken.

Kram / Lina

Inga kommentarer: