C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 20 juli 2010

{ Sommar på Södermöja }

Här är det lite tystare än vanligt. Hela familjen har njutit några dagar i underbara Stockholms skärgård. Barnens farbror, har med sin sambo ett litet hus på Södermöja, ca 1 timmes båtfärd från Sollenkroka Brygga. Vi åkte med Waxholmsbolagets stora båtar.

Vi hade strålande dagar som ni ser på fotot med sol och svalkande hav. Huset vi bodde i låg lite längre in på ön så det syns inte från vattnet. Vilka som bor i de husen man ser på fotot vet jag inte :-) Men fina är de!
Tack söta M & S för att vi fick komma ut till er!

Nu ska här plockas vinbär med barnen och skrapas fönster och en massa annat fix. Förutom det har det dykt upp finfina sommarvaror från ett par leverantörer, varav en helt ny. Och varor sänds igen på torsdag till alla er som handlat på REAn i butiken.
Hoppas ni har det fint uti sommarvärmen!



2 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Förstår att ni har haft det underbart! Miljön är så vacker!

Kram Mimmi

catarinah sa...

Vilken fin blogg du har!!! Ska gå igenom rubbet så fort dagens rushhour är över. Hyrde just ut vår finaste ljusblå Nissan Micra Cabriolet till en gullig dansk familj, och nu ska Jeeparna iväg...kram.