C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 25 juli 2010

{ En engel... }



Mmm nu har vi lite ledigt tillsammans äntligen. Söta A har fått sommarens första och hoppas enda getingstick. Prins N har fått sin mamma att klippa av de långa lockarna... fast de är kvar men kortare... Jaja, rätt sött ändå faktistk ändå, säger jag som älskar långt hår på småkillar. hihi

Denna veckan har vi renoverat och byggt en massa, och jag har jobbat för fullt på kvällarna med butiken.
Men nu vankas lata dagar och massor av tid till våra söta små i ett par veckor.
Åh vad jag älskar sommaren och förresten även danska filmer och musik. På med högtalarna!
Nätbutiken är öppen som vanligt men det tar lite längre tid att få svar på eventuella email och alla varor sänds senare i sommar. Mer info finns i butiken.


... från hängmattan!
Äsch kom bilden utanför nu igen tror jag, vet inte hur man ändrar...

5 kommentarer:

catarinah sa...

Hejsan till hängmattan!! Ja det är ju såklart där man ska ligga, inte sitta på kontor i värmen...suck. Apropå klippa hår så fick jag kapa min lille soldats 35 cm långa häftiga slinga i det övrigt kortklippta håret när han ryckte in. I grekiska militären får man inte ha nåt sånt... så nu ligger den hemma och väntar, när han muckar kan nog hans frisör fixa dit den. Mina fina skålar&koppar mår fortfarande bra :)
Kram!

Två systrar sa...

Hoppas du kan fortsätta njuta i hängmattan ett tag till. Kram C&M

ias corner sa...

Hej söta Lina!!

Hoppas allt är bra med er! Vi har börjat gå tillbaka till verkligheten nu, Johan har börjat jobba och Jonton börjar dagis igen imorgon... Känns lite overkligt faktiskt, efter att ha haft 7 veckor tillsammans.

Hunden Scooby har haft en del problem med sin mage, så tyvärr är vi ganska trötta nu, en massa spring ut och rasta, speciellt på nätterna... Inget kul alls!

Ta hand om er och stora kramar!!

Anonym sa...

Hello, I wish I could read your pages in English... Maybe the English version exists already but since I don't understand Swedish where should I click ? Thanks in advance ;) Sophie from France ;)

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hello dear Sophie in France! I have many readers in France and I think they use Google translate.
I think that you go to this link: http://translate.google.com
and then just write cestlavieblogg.blogspot.com

Let me know, and you can reach me at lina@cestlavie.se

Lina