C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 19 juni 2010

{ Historiskt bröllop i Kungliga Hufvudsta´n}

Idag smäller det - stan är full av folk och den kungliga yran kan inte undgå nån.
19 juni 2010 - en historisk händelse.

Frågan nu är: ska vi ta båten över vattnet, eller cykla...
Jaja det löser sig.
Solen skiner och himlen är blå än så länge.
Grattis till brudparet!
bild från nätet

3 kommentarer:

ias corner sa...

Hej vännen! Jag tycker ni ska ta båten!! Det hade jag gjort om jag hade kunnat :) Älskar färjor!

Hoppas allt är bra med er, massor med kramar och hoppas ni får en härlig helg!
Kram ia

Grön Iris sa...

Oh vilken dag, vilket par och vilket bröllop!!!
Jag har följt dem via tv:n hela dagen. Planen flög över oss just som vi hade sett dom i tv, så dom flög fort.

Har du haft en bra dag?
Kram Linda

Medea sa...

Vilken fin klänning Victoria har på sig på bilden. Tog ni färjan eller cykeln?