C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 4 juni 2010

{ Fem keramikprinsessor presenterar... }

Åk ut till Rosendal idag vettja, möt prinsessorna bakom den vackra keramiken!

Själv hinner jag inte idag tyvärr tyvärr men jag kommer en annan dag...
Lycka till önskar jag alla på K2!






Bilder från Mia Blanche Keramik.
Om några veckor går det bra att beställa de fina skålarna mm via min butik.
Önskar en solig och vacker sommarhelg!
Kram Lina

1 kommentar:

ias Corner sa...

Vilka vackra skålar och fat!! Önskar verkligen jag var närmre så jag kunde åka och titta på allt!
Men istället får vi göra förberedelser idag, åker tiiiidigt imorgon till Astrid Lindgrens Värld för den enda semestern vi tar i år som bara människor - utan-hund-familj! Sen kommer lillebror den 14:de!! Jippi, vovve igen!!

Hoppas ni får en härlig helg och mycket sol!
Stor kram och ta hand om er!