C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 24 maj 2010

{ Utmaning i bloggen }


Hej vänner!
Idag började dagen med en fin award
från bloggen GrönIris
som jag tycker så mycket om.

Med awarden följde en utmaning,
att jag skulle visa den tionde bilden som lagts ut
här på bloggen. Det höll på att bli ett på
vårt sommarhus vi ägde för ett par år
sedan, men nr 10 var en härlig Lingonpepparkaka från Leila!
Ni ser den på bild överst och receptet finner du här.

Jag lämnar den fina utmärkelsen vidare till:
Feelings
Emmas Utsikt och
Emilias Gömmor

Hoppas du får en lika solig dag som vi har här i södra Stockholm,

Missa inte att det är 5% på allt,
hela veckan i butiken. Ange koden Pingst2010

Inför Mors Dag sänder vi smycken och sjalar fraktfritt.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev i butiken så missar du inget!
Välkommen till butiken!

6 kommentarer:

ias Corner sa...

Vilken härlig bild!
Min farmor brukade baka lingonpepparkaka, så det påminner mig om henne!

Grattis till Award:en det är du väl värd!

Ha det gott och ta hand om er!
Stooor kram!

Grön Iris sa...

Hej vännen!!!

Vilken smarrig bild nr 10.
Visst är det kul med lite utmaningar. :o)

Håll tummarna att vi ses på måndag. Kramen till dig, Linda

Luiza sa...

Tack snälla, söta Lina, för awarden!!!
Jag blir så glad =).

Vilken härlig bild du hade som No 10.
Själv rensar jag datorn på bilder, för att lägga dem i mina USB minnen, därför kan jag ta fram en ny No 10 denna gång.
Såklart jag är med i leken.
Gör ett inlägg om det så fort jag hinner.

Ha en supermysig regn dag!
Kram/
Luiza

emilias gömmor... sa...

Hej kära du!

Tack för awarden, jag blev så glad!!! Har sänt vidare min.

Tack än en gång!/Kram Mimmi

Emmas utsikt sa...

Tackar tackar!!! Det var förresten en härligt bild. Mums!!

Grön Iris sa...

Hallojsan Lina!

Tittar in för att önska dig en skön fredag. Så hörs vi i helgen.

Kramis i massor

Linda