C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 19 maj 2010

{ Pastelligt }

Hej!

Oj nu har dagarna rusat iväg. Vilka sommardagar vi haft!
Har inte velat vara inne alls, bara njuta av värme och pyssel i trädgården.
Visst vill man ha lite sommarsemester nu va? Men jag har ju packat en hel del varor med, tack alla söta ni som handlar hos mig på C´est la vie.

Idag vill jag tipsa om härliga PilLove,
klicka på bilden så kommer du dit.
Galet bra priser utlovas av Charlotte inför Mors Dag!
bild lånad av pillove.se

5 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Hejsan svejsan!

Underbar värme och sol! Dottern och jag ska ner till stranden och plocka stenar och snäckor. Vi tar med oss picknick korgen såklart!

Ha det fortsatt gott!/Mimmi

ias Corner sa...

Hej vännen!
Saknat dig här inne i Bloggland!
Vi fick en underbar dag igår med sol och det började jättefint idag med, men nu är det molnigt igen... *suck* Vill ju med sitta ute och sola ju!!

Det gick inte att klicka på bilden, fick bara till svar att länken var bruten, det gick att använda länken i texten, men jag tänkte bara berätta det.

Hoppas ni får en fortsatt härlig dag och ta hand om er!!
Stor kram från ia

minsvägerskaochjag sa...

Vad harliga bilder, mysiga färger.
Jag håller med, sommarvärmen har varit underbar. Det är bara varit ute som gäller här hemma, grill och filt på gräset. Visst är det härligt!
Kram
Linda

Grön Iris sa...

Hej,
vilka härliga pasteller, blev ju nyfiken så klart.

Ja vädret är helt underbart, man skulle vara ledig helt klart.

Kram Linda

Classic Style in City sa...

hej hopp ..verkligen pastelligt och fint :)