C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 3 maj 2010

{ Oh darlin´, darlin´... }


Idag känner jag mig lite utflippad... så det bjuds på musik här.
Jag älskar all musik, från Pavarotti till Dengue Fever. Har ni hört talas om dem? Kambodjansk 60-talspop. Så himla kul! haha
Men mer om dem en annan gång...

Men så älskar jag ju Jon Bon Jovi sen 80-talet.

Listen carefully my darlin´s....

;o)





Happy time, everyone.

1 kommentar:

ias Corner sa...

Ha ha ha! Detta var min "signumlåt" när jag gick på högstadiet eftersom jag sjöng denna på en skolkonsert, fast helt på engelska då.... Så kul att du la upp den! Gillar det mesta i musikväg jag med, men här är det Bruce "The Boss" Springsteen för hela slanten! Tom sonen sjunger med i låtarna!!

Stoora kramar från lilla ia