C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 6 maj 2010

{ Mjölk och mannekänger }

Måste bara få visa nåt jag är helkär i. Denna kanna från Mia Blanche är så söt. Så himla fint att man ser det handgjorda (gillar inte maskintillverkat). I kanten syns koppen Faster som just nu är fylld av små trädgårdsblommor. Missade visst att fota den, är det typiskt mig då? haha.
Mjölkkannan finns i min butik såklart.

Äntligen kom den fina mannekängen till mig.
Här just monterad och så fick den lite smycken att bära.
(och smyckena finns i butiken förstås - armband och halsband från PÄRLA)

Önskar er alla en solig och skön vårdag!
Här ska packas varor till Frankrike. Lika kul varje gång en ny kund därifrån hör av sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar mjölkkannan men hittar inte den i affären. Är det slut?

Lina ♥ C´est la vie sa...

Tyvärr lämnade du ingen mailadress så att jag kan nå dig men om du ser detta så finner du den både under Handgjort och under Köket/Duka. Välkommen!
Lina

ias Corner sa...

Hej käraste Lina!
Vad har lille prinsen för storlek? Jag kan se om de har fler här? Hur som helst så blir det billigare än att köpa till fullpris ;)

Ha en supermysig helg!
Stor kram ia