C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 7 maj 2010

{ Mina drömmars hus }

foto lånat från houseofbliss/rachel ashwell

Denna bild får mig att drömma ... Vill ha sådana dörrar ut på vår altan och sådär härligt enkelt möblerat med en snygg vägg med ramar och tavlor... Jaja vad ä väl en bal på slottet...
När man faktiskt har ett sekelsskifteshus att renovera. Men tänk, barar tänk, om allt var klart så man kunde njuta lite... ;-)

Önskar er alla en finfin helg!




7 kommentarer:

No.47 Mia sa...

Hej Lina.. Vilken ljuvlig blogg DU har.. Mmm.. det huset där du ; ) Fint..

Ha en skön helg!

♥Mia

ias Corner sa...

Vilken härlig bild du hittade! Det hade ju varit underbart att ha det så!
Jag går bort och ser vilka storlekar de har kvar på stövlarna imorgon, så hör jag av mig sen, antingen via mobilen eller mailen.

Kram kram!

Grön Iris sa...

Har du ingen trollstav? Eller känner du ingen fe?

Jag är så nyfiken på tallrikshyllan, vilken leverantör är det?

Ha en JÄTTE skön helg, min goa vän,
Kramis Linda

Luiza sa...

Hehe, ja tänk om man någonsin blev klar med sitt hus...Bara att glömma =))), men det är ju det som är tjusningen, lite iallafall...

Tror du verkligen jag skulle missat de turkosa fina skålarna hos dig? Hihi, nej då, jag har köpt 2 , tror jag.

Ha en fin helg.
Kram/
Luiza

ias Corner sa...

Glömde skriva att stövlarna kostar 129:- (ruskigt bra pris!!) så nu håller vi tummarna för att det finns rätt storlek kvar!

Kram!

mitt skärgårdsliv sa...

Ja säger det samma tänk om allt vore klart så man bara får njuta. Fast projekt hemma är ju roliga men inte alla dagar :) Ha en bra dag!

minsvägerskaochjag sa...

Hej Lina! Vad roligt att hitta till din blogg.
Vilken härlig bild, jag skulle gärna ha det så, jag känner nästan hur det skulle vara att gå ut en sommarmorgon och ta en kopp kaffe.

Vi ses igen tror jag,
Mvh
Linda