C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 29 maj 2010

{ Hus-drömmar }



Det här söta huset hittade jag när jag Hus-knarkade igårkväll på Hemnet. Jag skulle mer än gärna slå till direkt. Ja det vill säga om jag kunde hosta upp några, ja eller ganska så många, miljoner. Ligger en bit söder om Stockholm.
Går du i husköpartankar? Missa inte visningen på denna :-)









Missade visst planlösningen på ÖV men ja, där är sovrummen helt enkelt.

Hoppas ni får en härlig helg och lite sol. Här ser lite grått ut idag, men då kan man ju passa på att redigera bilder jag tagit på barnen, lägga ut nyheter i butiken och kanske sätta upp de där knopparna på garderoberna jag tänkt göra länge. Nu är det frukost! Sköt om er,
Foto från Kjell Johansson fastighetsbyrå



6 kommentarer:

Grön Iris sa...

Sh-t pommes alltså, det är taget alltså jag vill HAAAAAAA.

Inge kul med Eurovision ikväll, ser nog en film istället...eller husshoppar...

Goa kramar till dig
Linda

Grön Iris sa...

Nä det har jag inte gjort, blev genast nyfiken...det måste jag ju höra.

Kramis

Mia sa...

WOW vilket hus! Vem skulle inte vilja bo där, vilken dröm... men vad vore livet utan drömmar?

Ska ni till stallet nåt imorgon?

Kram kram
Mia

Hem ljuva hem sa...

Vilket drömhus men ett drömpris också kan jag tänka mig. Jag bara älskar hus med torn och tinnar..och i trä så klart.
Ha en trevlig kväll..
Kram Anneli

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hallojsan!!
Meeeen säger jag bara så fint, ser lite ut som MUMINS hus.. Tornsovrummet ahhhh vill bo där..Och möblerna hela stilen mi like.. Hmmm men jag ska på visning i morgon i vårsta ett litet radhus..
Kraaaam Linda

catarinah sa...

Hahahaha, HUSKNARKADE!!! Härligt!
Är också fast i detta beroende....fniss..