C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 29 maj 2010

{ Heja Lena med Satellite }



Det här är min favorit ikväll!
Love... oh, Love...

Tysklands bidrag Satellite!

Kram / Lina

Fick visst inte till filen riktigt så hela "rutan" är inte med. Men ni kan ju lyssna ändå... :-)

Tillägg 30/5: Hon vann! Jippi - den är sååå bra tcker jag !

3 kommentarer:

Luiza sa...

Jag är så besviken att vi inte får se Anna sjunga idag =(.
För övrigt har jag ingen större koll på låtarna, men jag hoppas på en värdig vinnare.

Tack, Lina , för att du tog hand om mig och väninnan på så kort varsel.
Du är så söt.
Fortsätt så, och mitt hem kommer bli ett "C´est la vie" hem, haha...

Ha en underbar kväll.
Kram/
Luiza

Grön Iris sa...

Så skööön låt, vill bara dansa.
Håller definitivt tummarna för Tyskland!

Love oh love....

Linda

Vicky sa...

Om jag förstår rätt så vann just den låten! Jag har inte hunnit lyssna ännu, men får väl ta och göra det nu :)