C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 8 april 2010

{ Tony Shalhoub´s Country Cottage }

Adress: Martha´s Vineyard.
Här bor skådespelaren Tony Shalhoub med sin fru.
Vilken söt idé tycker jag med foton på varje fotsteg... och sköna färgtoner i detta rum.

Vackert sovrum i flera nyanser av vitt!

Köksdrömmarna lever vidare hos mig, och detta kök var väldigt gulligt tycker jag.

Gulligt och smart med vitt staket som sänggavlar.

Jaaa den som hade råd med ett hus där vore lycklig. ;-)
Fin torsdageftermiddag önskar jag er vänner!



Bilder lånade från Country Living

3 kommentarer:

Grön Iris sa...

Köket föll jag för, beslagen och färgerna. En dröm!

Må bäst,

kram Linda

emilias gömmor... sa...

Underbart kök! Även dom andra bilderna var tjusiga! Ha det gott i helgen Lina!

Kram Mimmi

Tigris Predikantan sa...

Hum, ja ... gillar iden med trappan!
:)