C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 23 april 2010

{ R.o.o.m. i våra (Stockholms)-hjärtan }


Många är vi som sorgset såg på när R.o.o.m. stängde sina dörrar i höstas. Men glada nyheter!

Möbelbutiken R.o.o.m som försattes i konkurs i höstas återuppstår nu i ny regi och ny lokal. Idag fredag den 23 april öppnar man sin 1 700 kvadratmeter stora yta längst upp i varuhuset PUB vid Hötorget i Stockholm. I morse var press och branschfolk inbjudna på tjuvkik, och vi på Sköna hem ger ”nya R.o.o.m” betyget toppklass! Fräscha, vackra displayer med tuffa stilkrockar och mycket humor är butikens signum. Det är absolut värt attt ta rulltrappan upp till plan 3 och strosa runt en stund, för här finns massor att titta på. Och fortsätter R.o.o.m att hålla samma höga klass så kommer i varje fall jag att bli en mer frekvent besökare på varuhuset.
–  Det känns fantastiskt, lokalerna är perfekta. Vi förvaltar ett arv och kunderna kommer att känna igen sig, samtidigt så tar vi ett ordentligt steg in i 2010, säger butikschefen Anna Borglid.
Av Anna Eriksson, Sköna Hem


Källa: Sköna Hem

2 kommentarer:

Grön Iris sa...

Hej söta du!!!

och va kul att ROOM återuppstår, kanske du och jag ska ta en titt dit nån dag?

Kram och ha en ljuvlig solig dag,
Linda

Ylva sa...

väldigt goda nyheter!!