C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 29 april 2010

{ Ljuvligt men lokalt på gården }



foto C´est la vie

Hej kära vänner!

Äntligen har jag fått in de vackra
kakelplattorna från supertrevliga Maria Holmberg.
Och de söta skålarna och ljuskopparna.
De kommer inte synas i nätbutiken C´est la vie
utan finns enbart här på gården.
Perfekt för dig som vill ta en liten utflykt hit.

Kakelplattorna har ett litet hänge i bak så du kan ha den som tavla.
De finns i följande utföranden hemma på gården,
och de är handgjorda i måtten 10x10cm.

DRÖMMA, ÄLSKA, GRYNING, LIV, MORGONDAGG och KÄRLEK i mjölkvit
Och så VATTEN i havsturkos, FÖRGÄTMIGEJ i blekblå.

Det finns även skålar i vitt i lager, med tryck
FÖR EVIGT och ljuskoppar med texten MORGONDAGG .
Välkommen att besöka oss, men slå först en signal så bestämmer vi en tid.
C´est la vie finns 2,3 mil söder om Stockholm.
Har du frågor så bara maila mig lina(at)cestlavie.se
eller ring 0706-810102.


Vi tar ENDAST 49 KRi frakt i vår nätbutik
VÄLKOMMEN IN!
C´est la vie Home

5 kommentarer:

Annica sa...

Åh de är fantastiskt söta nästan värt en utflykt=) Annica

Luiza sa...

Dessa är så, så vackra. Hoppas det finns kvar när jag kommer förbi =).
Kram
Luiza

Grön Iris sa...

Håller med dom ovan, jätte vackra. Keramik är så levande,
tar gärna en extra titt på dom!

Kram Linda

malin sa...

så underbara kakelplattor ;) en underbar blogg du driver och din butik måste vara likaså ,


Kram Malin

Fröken Mårbacka sa...

Men va roligt! Du har möjligtvis inte några kvar till försäljning? :) Hade varit otroligt roligt! Kram