C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 20 april 2010

{ Inofficiella bröllopsservisen på Rosendal }




Underbara Mia Blanche och hennes keramikergäng
ställer ut på Rosendals Trädgårdar i juni.
Missa inte Den inofficiella bröllopsservisen av K2,
En perfekt försommarutflykt!

Vi hoppas att vi kan ta emot beställningar på det
otroligt vackra porslinet när utställningen är slut.^
Har ni frågor så maila mig gärna på
butiken(at)cestlavie.se

I vår butik finns redan idag förstås, Mia Blanche´s
keramik i form av kannorna Mjölk, Smörbyttor,
Liten Kaka och muggarna Sven, Svennis,
Farmor, Mormor samt Faster.


Alla bilder K2 keramik och Lena Granefelt

1 kommentar:

Grön Iris sa...

Vilken super charmig servis det ser ut att vara. Den utställningen vill jag gärna gå på i sommar!
Tack för tipset!

S-it pommes vilka fina cyklar ni får in...jag som just köpt en :(

Kram Linda