C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 1 april 2010

{ Glad Påsk! }



Hej vänner,

Efter allt strul med nätbutikens hemsida och emailproblem igår trodde jag att jag skulle få en hjärtattack! Nu verkar de igår kväll ha löst allt, och vi hoppas det inte händer igen.

Dessa fina saker hittade jag en tysk nätshop som jag glömt namnet på just nu. Jättefina krukor i
betong och härliga askar i form av gamla böcker...

Nu ska vi njuta av en lång skön påskhelg och jag önskar er alla GLAD PÅSK!

6 kommentarer:

Luiza sa...

Hej, vännen!
Ush, vad trist med webbutiken =(!!!
Hatar när sånt händer och man inte kan göra nåt för att få det bra!

Vilka fina saker du hittat på den webbutiken! Gillade krukorna! Jättesöta!

Nu ska jag iväg för att jobba hela dan, men jag är ledig imorgon, jobbar lördag, ledig sön och mån...pust!

Önskar dig en bra påsk!
Kram/
Luiza

Romantiska Hem sa...

Hej Du Rara!
Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra

Randi sa...

Jag förstår precis hur frustrerande man kan bli när inte internet inte fungerar.
Vill önska dig en riktigt skön och solig påskhelg!
Kram Randi

emilias gömmor... sa...

Glad påsk på dig också Lina!

Storkramen Mimmi

Gypsy Purple sa...

Wishing you a happy and blessed Easter! xx Gypsy Purple

Grön Iris sa...

Glad Påsk på dig, vännen!
Gillade bokbilden, så läckra färger i kombination.

Och du, va skönt att internetstrulet är ordnat.
Ha en fortsatt skön ledighet.

Vi kom inte så långt i helgen, fick vända hem igen. Magsjukan...

Imorgon hoppas jag kunna hämta mina inköp!!!
Stora kramen, Linda