C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 16 april 2010

{Fredag med disco-kalas }


Lilla söta A ska på Disco-kalas ikväll hos vännen V,
ihop med en massa småtjejer.
Det söta setet fann jag på HM. Klänning, hårband och flipflop
blir väl en söt present till coola kompisen.

Tänk vad åren går fort. Disco! Wow...
För bara några år sedan var det ju JAG som gick på disco.

I helgen får man visst elda i vår område,
så ev ska vi elda trädgårdsavfall om vädret tillåter.
Och på söndag är det ponnyridning ute på Ågesta igen.

Önskar er en fin helg, vad ska ni hitta på?

2 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej Lina!!
Vilket sött sett riktigt semester kit...
Kraaam Linda

Grön Iris sa...

Hallojsan Lina!

Kan bara säga, vilken kul present och disco...ja än har Ida inte gått iväg på det, men det dröjer väl inte??? Dom blir så stora då.

Tänk nu är helgen över, men jag kan ju skriva en grej vi gjorde. Vi var på Cirkus Möller på Intiman igår. Jeesus, så sjuk humor, jag skrattade så jag skrek (nästan).

Kramar Linda