C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 22 april 2010

{ En sommar och skogens guld... }


Tänk... Idag tinade jag lingon och gjorde
rårörda lingon och lite sylt
utav bär min far plockade i Norra Vi 2003.
Han gick bort sommaren 2008.
Barnen blev väldigt glada över
denna fina present från morfar idag.

Hoppas ni får mycket sol och vårväder av bästa sort i helgen,

4 kommentarer:

Hedvig och Jag sa...

Å så ledsamt men också ett så fint minne! Jag har köpt färg idag till mitt skåp jag ska måla. Jag tänkte göra ett inlägg ikväll om färgen. (jag är för lat för att resa mig upp ur soffan och kolla nu)

Luiza sa...

Naaaw, det kan jag tänka mig!
Tänk vad många minnen du måste fått, bara av att ta fram dessa.
De ser underbara ut.

Tack för dina värmande ord hos mig!
Vi håller fortfarande tummarna!
Men jag har inga förväntningar!

Ha en underbar helg!
Kram/
Luiza

♥ Fyra årstider sa...

Älskar när du fotar dina bilder...jag vill se mer.Ha en skön dag..är hemma med sjukt barn idag.
Kram Lotta

catarinah sa...

Jaa, du, ledsamt och sött på en gång. Man blir både glad och ledsen när minnena dyker upp. Min pappa gick bort 2007.....Kram!