C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 10 mars 2010

{ Stylist/Set Designer Sasa Antic - Stockholm }


Skåp från C´est la vie - styling Sasa Antic


Åhléns - Sasa A.


Family Living - Sasa A.


Family Living - Sasa A.


Glamour - Sasa A.


NK Stil - Sasa A.


Jag beundrar människor som har öga för det vackra. Som kan komponera ihop många olika saker och få stil på det. Som kan ta fram vad en kund efterfrågar.
Häromdagen köpte Sasa Antic ett skåp av
C´est la vie
i plåt och glas som jag är sååå förtjust i själv!
Hade bara två av dessa skåp, och det andra återfinns hos
Blommor och jag på Hornsgatan på Södermalm.

Kolla in översta bilden, vilken cool bild han gjort med bland annat skåpet.
Sasa har öga för flera olika stilar. Alla helt fantastiska. Han jobbar med företag som IKEA, H&M Home, NK Stil, Åhléns, Kosta Boda och magasin som Elle Interiör, Glamour, Plaza Kvinna, Family Living... Listan är låååång. Bilderna får tala för sig själva.
Är du med nyfiken på Sasa så kan du se hans alster här.
Hoppas ni alla fått sol på er idag!

Alla foton är Sasa Antics


2 kommentarer:

Grön Iris sa...

Ja, han kan verkligen sin sak. Vilken gedigen "portfolio" han har, allt från HM till NK.
Super läckra bilder du kombinerat ihop, Lina!!!

Ja, solen sken på mig på Söder, tog en skön, lite halkig promenad.

KRRRRam Linda

Inspiration i vitt sa...

hej Lina, bilderna är otroligt vackra, sååå inspirerande. jag blev så sugen på plåtskåpet, det skulle passa perfekt i mitt nya badrum, har du något kvar eller är de slut?
Kram på dig/Ingela.