C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 27 mars 2010

{ Miles Redd - New York }

Ännu en fantastisk set designer jag gillar måste
jag få visa någar bilder från idag.
Har ägnat dagarna åt snö och god mat med lilla
familjen och kära vänner i Sälen, samtidigt
som fraktfria dagar pågår i butiken :-)

Här några sköna foton från Miles Redd portfolio!


Underbar fasad....

Underbart sovrum, fantastiska mönster.
Älksar kombinationen med tapeten och golvet.
Hade aldrig vågat själv, men oj vad snyggt!



1 kommentar:

Emmas utsikt sa...

Alltså förlåt, menar du att folk blir sura för att du har fraktfritt som de missat? Herregud så fånigt. Det är ju som att bli sur för att det plötsligt är rea.

Och hur mycket kan frakten vara på för den enskilde egentligen? Rör sig ju knappast om 1000-lappar.

Folk är märkliga. Jag säger då det.

Njut ledigheten!