C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 20 mars 2010

{Lördagstips för trist vägg }


Såhär fin vägg fick bloggerskan Petra
med lite urklipp och tapetlim.
Kika in hos Romantiska Hem.
Det var dagens tips! hihi

Ha en jättefin lördag kära vänner, själva ska
vi ut i snön med en annan familj
och leta vårtecken. Mjaaa, eller åka pulka kanske? :-)
Och så ska jag fundera på om vi har skidkläder
och sånt eller om vi måste handla innan Sälen-resan...

Foton lånade av Romantiska Hem

3 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Ja visst är hon ideérik! Hur snyggt som helst. Då får ni ha det mysigt i Sälen! Vi var där v 10. Vilket fjäll ska ni bo på?

Gokramen/Mimmi

emilias gömmor... sa...

Ja vad gör man inte för att få fram våren! Angående Sälen så har vi bara varit i Hundfjället och Högfjället. Sistnämnda var vi nu senast.Urtrist ställe,lite backar, lite folk, och väldigt blåsigt, då det ligger högst upp av alla fjällen. Men Hundfjället kan jag rekommendera! Det är perfekt för alla! Där är bad, spa solarium, resturanger mm. Hundfjället ligger i en håla så där kan man lägga sig i snön, eller en uteservering och sola! Helt underbart! Vi avslutade vår sista dag där, och tur var väl det! Jag vill dit igen! Kolla på Sälensidan där står en hel del om dom olika fjällen.

Kram Mimmi

Luiza sa...

Vilket otroligt bra tips!
Tack för att du delade med dig!

Såg att du skulle till Sälen och bo flott!
Mysigt!
Ha det så himla roligt. Försök att koppla av så mycket ni kan, det ör ni värda!
Kram/
Luiza