C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 2 mars 2010

{ I helgen fick jag med mig... }

Idag har jag skrattat på arbetstid.
Jo... för det här goa vänner är nog bland det roligaste jag läst.


Kanske särskilt eftersom jag känner igen mig nåt oerhört.

Underbara Ketchupmamman skriver.... (klicka)


Varning för glada skratt!


2 kommentarer:

Grön Iris sa...

Hiiihaha, den var bra.
Vi har ofta otur med att allt är slut, även om vi har kollat lagerstatus innan vi åker dit.

Kram Linda

Emmas utsikt sa...

Hahahaha tack för skrattet! Det var skojigt!

Min ena brorsa är nån sorts chef på ett IKEA i Sthlm och oj vilka historier han kommer med om vad kunder undrar och klagar över.

Det är helt hysteriskt ibland, hihi.