C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 19 mars 2010

{ Höga berg och djupa dalar }


Här ska vi tillbringa några sköna dagar nu i vår med våra käraste vänner Henrik och Claire. Och deras barn förstås. Snyggt tycker jag.
Har du tips på vad vi inte får missa i Sälen med omnejd? Hör av dig så blir jag jätteglad.
Idag ägnas tiden åt att lägga ut nya varor i butiken.

Trevlig helg!
Lina

3 kommentarer:

Sussi's dreamzone sa...

Härlig stuga!!
Hoppas ni får en trevlig vistelse i Sälen

Romantiska Hem sa...

Åh så ljuva bilder!

LottaM sa...

Vilken superfin blogg du har. Härliga bilder och massor av inspiration. Hit komme rjag tillbaka. Stugan ser kanonfin ut. Är den privat eller hyrbar? Sälen är härligt och ett besök på lammet och grisen i Lindvallen sitter aldrig fel. God mat och goda viner. Hej hej Lotta