C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 15 mars 2010

{ Helt Enkelt Påsk snart}

En blogg som jag verkligen älskar
är bloggen Helt Enkelt.
Vill du göra påskens snyggaste ägg själv så kikar
du in där och tar del av Anna-Malins beskrivning här.
Kursiv
Är du inte så pysslig men vill ha fina ägg att
dekorera ditt hem i påsk med, eller fylla med godis
och ge bort så kikar du in C´est la vie´s
påskägg med gamla vintagemotiv här!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Jättefina påskägg!
Jag har också pysslat ihop massor...

Hoppas allt är bra med er.
Kramen/
Luiza

Grön Iris sa...

Underbara ägg OCH foton hos Anna-Malin. Inspirerad? Ja.

Må så gottit,

kram Linda